VM i snedsegling ;)

Det är otroligt häftigt när det är segeltävlingar. Idag var dom både på väg att smälla ihop me varandra och upp på land, självklart står majsan redo med kameran... ;)

Det här är liiiite av det gytter av båtar, synd man inte kan få me alla på en bild ;)

Full fart i hård vind ;)

Här går det nääästan illa, jag trodde ett tag att NU smäller de, men dom är otroligt skickliga..

svooosch..paaang

Ibland kan det vara skönt att sträcka på benen eller va säger ni ;)

bensträckande snedseglare

Och vad gör då föräldrarna.. VA?!? lajar runt i sina gummibåtar i godan ro minsann, att dom inte skäms *haha* ;)

lekfulla föräldrar

Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Härliga bilder..... Framförallt sista ;)

Heheh

Sandra har skrivit detta:

Vad härligt det ser ut. :)

2008-08-05 @ 22:46:22
http://lantluft.wordpress.com är min hemadress
TipsLappen har skrivit detta:

Vad skönt det ser ut

2008-08-07 @ 19:22:04
http://tipslappen.blogspot.com/ är min hemadress
C.V har skrivit detta:

slapp dom regnet på tävlingen?

H har skrivit detta:

....här kommer lite smygreklam;

en dokumentär 4/9 kl 21 om hur det är att leva med adhd. "Mitt huvud är en motorväg"...med bla Per Fosshaug.

Det var på tiden...........tycker jag. Med en NUTIDA dokumentär i vardagligt snack.

2008-08-07 @ 19:53:09
majsan67 har skrivit detta:

aaah, tack H för tipset. Jag visste att den skulle komma, men inte när.

Var i västerås på npf-forumet och lyssnae till Per Fosshaug och en tjej till som medverkar i filmen.



Är du med i filmen själv?? nyfiken

2008-08-07 @ 22:08:01
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Helene har skrivit detta:

...nä jag är inte med. flinar

2008-08-08 @ 15:24:24
majsan67 har skrivit detta:

hahaha, misstänkte att det var du som skrev kommentaren ;)



jag ska svara dig på mailet, vilken dag som helst, jag har INTE glömt dig, bara inte haft ork att sätta mig ner då barnen inte haft fulltid på dagis denna vecka.



Jag hör av mig, i sinom tid ;)

2008-08-08 @ 18:08:57
http://majsan67.blogg.se/ är min hemadress
Helene har skrivit detta:

...fniss.

Jo, svar skulle sitta fint för jag ääääääääääääär så nyfiken av mig och ALLT ska ju ske i förrgår. :)

2008-08-10 @ 15:05:18
Alexandra har skrivit detta:

Men inget slår ju våran segel tur, minns du den?

- haha.

2008-09-17 @ 09:14:33
http://alexandrauppsala.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen