vinn en digitalkamera ;)

Jag älskar ju att ta kort, och jag älskar teknik, nog ännu mer.

Vad jag saknar med min nya kamera är videoinspelning. och många gånger när jag ser barnen framförallt, skulle jag vilja ha en videoinspelnings-knapp.

Därför är jag med och tävlar här:

Jag tävlar om denna kamera hos
Pexie!
Klicka här för att tävla du också!

Alla dunderkommentarer
Ulla har skrivit detta:

Jag håller tummarna för dig!

C.V har skrivit detta:

Jag hoppas att du vinner

Caroline har skrivit detta:

Jag var inne och skrev en kommentar också. Men jag hoppas du vinner den. ;) Jag kan aldrig motstå tävlingar. Bara att säga att man varit inne och tävlat är jättekul tycker jag.

2008-08-03 @ 12:38:03
http://cauroso.blogg.se/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen