fel på sitemeter.com??...

Jag fick lov att luska lite när jag inte kom in på min sida, och det gjorde nog förmodligen ingen annan heller.

Sidan kan inte visas, åtgärden avbröts.

När jag sökte på internet upptäckte jag att fler hade dessa problem idag.
Jag la märke till adress som stod längst ner till vänster när sidan slutade att öppna sig.
Och det var en besöksräknare, sitemeter.com. Detta såg jag på andra sidor som inte heller gick att öppna.

Nu har jag tagit bort den koden och nu funkar det vad jag kan se.

Man kommer heller inte in på sitemeter.com, utan får samma meddelande där. Vi får väl se om dom hittar nån lösning.


Så ni som har den räknarn och inte kommer inpå era bloggar nu så vet ni vad det beror på.

Nu VRÅÅÅÅLAR min dotter... JAG VILL PEEEEEEEELA..... ååh, jag måste hitta en begagnad till ungarna innan jag får kramp....

hej hopp


Alla dunderkommentarer
A har skrivit detta:

Jaha... Det är därför... Men jag kommer ju in på min egen blogg???? Konstigt.

I morse var det här hos dig och hos en annan med sitemeter jag inte kom in på.....

Mellan himmel o pannkakor har skrivit detta:

Märkligt !

jag var övertygad om att bloggen hade fått ett nervsammanbrott av mitt ältande .

Supporten på bloggproff.se är under all kritik den fungerar inte…(för mig )



Men varför behövs dom när …svaret fanns här :=)

Tack för hjälpen –slipper jag kämpa med blogg-psyk(supporten)

Ps. skicka en faktura till dom för vikarierande support *L

2008-08-02 @ 14:44:33
http://miss.bloggproffs.se/2008/07/30/ordlosonsdag/ är min hemadress
Caroline har skrivit detta:

Men jag har kommit in på bloggen idag. Innan du la upp dom här meddelandena. Är det bara svenska nätverk som inte funkar då eller???



Hm. Ett mysterium.



Det sista låter som Lillen. Innan vi fick flera datorer i huset. Mamma blev halv ihjäl stressad, hon hann knappt sätta sig för att kolla mail och annat när han kom lunkande, ställde sig demonstrativt och blängde: Ska ru sitta där länge eller? För jag hade tänkt och ta den nu.



Fniss. Japp, som om mamma kunde läsa hans tankar så satte hon sig vid datorn på pin kiv.



2008-08-02 @ 15:31:39
http://cauroso.blogg.se/ är min hemadress
Ewa S har skrivit detta:

NEJ Carro kom du på mig......jag har HELA er bandom gjort saker för att ni skall bli uppretade, jajamensan:-D. Attans att du skulle inse det nu.....det är svalare väder förresten. Skönt att komma in här igen Majsan blir så knas om jag inte får gå in här ett par gånger om dagen! (Ja jag vet, jag är knas ändå!)

2008-08-02 @ 18:47:24
Caroline har skrivit detta:

Aha! Självklart mamma. Har blivit synsk på äldre dar. Eller klokare.....fniss....Neeeeeh.

Vad skönt att det är svalare för er nu. En del undrar varför jag vill åka tillbaka till Sverige i november till februari när det är sommar här nere i Australien då. Men allvarligt. Vet dom inte att sommrarna här nere kan bli upp 44 grader varmt? Föredrar nog hellre svensk vinter då tack. Fnys.



Mamma, vi är nog släkt. Jag går också in här flera gånger om dagen. Heh.

2008-08-03 @ 05:25:06
http://cauroso.blogg.se/ är min hemadress
sussi har skrivit detta:

Godmorgon har kollat lite i din blogg och jag tycker om den..Jag har enson som har autism och selektiv mutism...ha en fin dag kram

2008-08-03 @ 10:15:28
http://superwoman.bloggspace.se/home/ är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen