jag måla liksom en katt

jominsann, det sa min minsting dryga 3 år gammal, när hon kom med ansiktet full med bläckpenna...

näääeee, vad har du gjort, det går ju inte bort gumman....

Jag måla liksom en katt ;)



Snart tröttnade hon på plåtande, och tryckte upp två dockor i näsan på mig... ta kort på dom mamma....

nåja....


2:a grundmålningen på stolen är klar, och NUUU kan jag snart börja måla på "riktigt", det är ju det roligaste av allt...


får se när jag får en stund över... gubben är ju inte hemma idag, så det kan bli knöligt att få till tid till detta...


den som lever får se ;)


Alla dunderkommentarer
Micaela har skrivit detta:

Hihi. Sötknasig unge.

2008-04-27 @ 16:09:08
Ewa S har skrivit detta:

Hihi håller med dig Miccis! Jag tycker hon är för charmig.

2008-04-27 @ 16:22:07
vicke har skrivit detta:

Barn i ett nötskal
Vicke

jayne har skrivit detta:

Ha ha ha... ja du... barn!!!
En gång när min son var 2½ år så hade han ritat på väggen...jag blev arg och frågade...VAD har du gjort... Han svarade: en orm mamma.. ritat en orm!! Han var väldigt stolt... Ja...då smälte mitt hjärta... ormen fick vara kvar till vi flyttade.

2008-04-27 @ 19:21:17
http://jayne.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen