Hijack this

japp nu har jag sökt igenom processerna med hijack this.
nåjo.... inga alarmerande uppgifter alls...

Men nu har min blogg fått knäppen igen.... Jag hittar inget konstigt just nu.... men om man klickar på bilderna i bloggen så kommer man vidare till startsidan, bilderna öppnas inte som förut!??!?!

Eller är det kanske bara i min dator det ser ut så???

Jag har för sjutton inte tid med sånt här trams, det tar för mycke tid , och jag har ingen tid va....
Tiden räcker aldrig i det här huset..

Som i förmiddags gick tiden alldeles för fort.
Jag lämnade tjejerna strax före 9, och 9.30 hade jag bokat tid i storstaden... hrmm.... det är 6 mil, varav 2 av dom milen är 50-väg... jojo, tidsoptimist... men jag hade faktiskt hunnit, om jag inte blev akut tvungen att stanna på vägen o köpa en macka o dricka..

självklart inga bekymmer, hade ju en hel kvart på mig när jag stannade.... 3 mil kvar... *harkel*

10 min sen blev jag, tycker det va bra jobbat.
Jag var på universitetet och blev intervjuad av socionom-studerande. Dom skulle skriva en C-uppsats om kvinnor med ADHD.
Klart jag måste va med på det ;) nyfiken som jag är på allt.
Dom hade hittat så lite forskning om flickor och kvinnor med npf, och kände att dom ville fördjupa sig i just detta.

Det var jätteinstressant faktiskt, hade det inte funnits en tidsgräns hade jag nog suttit kvar fortfarande och tjatat ;)

Jag lyckades också få sonen till frissan, med bara några få timmars förvarning .. hehe...

Jag har bytt strategi när det gäller hans klippning. Förra gången han var hos frissan, så bokade jag direkt en ny tid två månader fram. Eftersom det redan fanns en tid bokad, så kunde det ju inte bli tjafs ;)
Bokat är bokat :)
Idag fick jag be om en större klippning, man ser ju inte hans ansikte med allt håret hängande, så nu är han såååå söt såååå ;)

Och en ny tid är bokad om två månader igen, det var helt kanon. Jag bokade den efter skolavslutningen så han inte ska uppleva det som jobbigt att vara nyklippt inför avslutningen.
Hett tips är att boka klippning på en fredag, då hinns det med att vänja sig själv, lagom till skola på måndan...
Tur man lär sig nån gång i livet åtminstone ;)

Nu längtar jag efter Magnus Uggla.... undra vad för skämt han ska dra idag 20 gånger *s*

Pojkarna längtar efter att få sätta på dvd-filmen "help" som jag köpte idag.....
Vi kollade i eftermiddags jag o lillsonen, .... jag kan väl säga att jag har liiiite lätt sjuk humor moahahaha....
Den e bara såååå bra.... om man nu klarar att se på olikheter och egenheter med lite humor vill säga ;)


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen