och hon tar på sig handskarna....

ställer sig i ringhörnan..... och dabba dabba dabba..... jabba jabba jabba...... SMAAACCK!!!
image98

Nu har jag haft ett långt samtal med verksamhetschefen.....
Berättade historien OOOOOOOM igen......
Sa att nu har jag fått nog, nu är jag förbannad, ska vi behandla ett barn på det här viset.

Uj uj...... naturligtvis kan vi inte neka ett barn placering i vårt upptagningsområde, det är ju inte rimligt.
Rektorer slänger ibland ur sig i frustration att det inte finns resurser, vi har ju vår budget att följa.....
Jomen.... det har dom, men tänk DET struntar jag högaktningsfullt i.

Men vad han också sa....  Ingen i kommunen ska behöva hamna i en sån sits som ni har gjort, att behöva ställas inför såna val.
TACK för den.....

Nu har jag sagt mitt, min son ska INTE vara inskriven i särskolan, hjälpen ska han ha ändå.
Det bad jag honom hälsa rektorn på fredag när han träffar honom......  kanske han får upp ögona på honom
image99

Nu får dom akta sig..... Majsan har faktiskt läst lagboken..... image100

hmmm.... vem ska jag ringa nuuuuu image101

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Jössen, du är som en Bulldozer! Vi andra i kommunen tackar och bockar. Du banar väg för oss andra som kanske hamnar i samma sits som du är i nu.
Tror det är dags för rosor och champange snart ;D

Bamsekramar

2007-10-10 @ 19:40:16
Ewa S har skrivit detta:

Champagne och rosor räcker inte långt:.....utnämning till årets morsa kanske??HEJA Majsan säger jag bara GE DEM VAD DE TÅL OCH EN HEL DEL TILL SÅ DE STUPAR PÅ SIN POST!! Det får vara slut slut slut på detta behandlande av våra barn. Jag vässar lite på mitt håll....Återkommer för jag har fått lite tips.

Linda har skrivit detta:

Jag tror vi måste mobilisera oss på något sätt. Antingen via Attention eller på nåt annat sätt. Våra barn ska ju inte behöva hamna utanför bara för att de inte följer mallen. Starkt jobbat, Majsan!

2007-10-10 @ 19:45:43
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Micaela har skrivit detta:

"slänger ut sig..." *fnys* Hoppas fan att han lyssnar.

2007-10-10 @ 21:44:21

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen