Nu har snöbollen satts i rullning....

Och den kommer att bli STOOOR och det fort.
Ska ner till advokaten nästa vecka, hon har redan börjat...
Har mailat henne mina uppgifter så hon kan utfärda en fullmakt att hon får lov att "ta över" kampen...
Fullmakt från sonens pappa har jag bifogat....
Info om vilka kontakter vi har idag osv...

Det måste gå fort nu säger hon, det har gått alldeles för lång tid.
Men det brukar snabbt bli förändring när hon väl visar sig och börjar ställa krav :)

Det känns SÅÅÅÅÅ skönt, en stor lättnad. Nu kanske jag äntligen kan koppla av lite.
Jag behöver det nu.

Jag vill att sonen ska få det han behöver och har rätt till från start, annars så fortsätter ju detta i all evighet.....
Han har ju trots allt fyra år kvar i grundskolan, och ska han få förutsättningar att fixa detta så måste det bli bra NU....

Så nu har vi tagit i med storsläggan...... släggan kanske bli dyr.... men.... det handlar om mitt barns liv, välmående, framtid, självförtroende...... och det är värt alla kostnader i världen....

Alla dunderkommentarer
Perlen har skrivit detta:

Tycker att du gör helt rätt. Detta är ju något som berör alla oss i kommunen. Borde vara stora rubriker i tidningen varje dag. Väntar med stor spänning på fortsättningen.
Vila upp dig lite nu ett par dagar.
Kramar

2007-10-18 @ 17:37:09
Ewa S har skrivit detta:

Gött! Vad glad jag blir! Fick du mailadresserna igår som jag hittade av en tillfällighet?

Anna M har skrivit detta:

Bra jobbat majsan!! Håller på dig! Hoppas att du vet det även om jag är lite frånvarande.

2007-10-19 @ 00:18:46
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Heja!

2007-10-19 @ 08:14:36
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress
Nickan har skrivit detta:

spännande......
Du, läs min blogg!!!!!
kram!

2007-10-19 @ 08:40:36
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Jaja...Grattis i efterskott.
Det jag inte vet om kan jag ju inte veta heller;)

2007-10-19 @ 12:03:02
http://npf.blogg.se/npf är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen