VEM är normal???

Skrivet av majsan67 den 16 maj 23:22



En stilla undran innan sängen...

Gubben går på toa, och som så ofta så börjar han konversera med sig själv, alltså högt... så ingen kan undgå o höra...


Jag frågar... en stilla undran... "hörru du, du som säger att du är "normalast" i det här huset, HUUUUR normal är det på en skala att ha vilda diskussioner med sig själv jämt o ständigt högt och tydligt"???

vadååå... och duuu då... hur normal är duuu då, som hör vad jag säger fast du spelar gitarr och sjunger samtidigt....

tja... allt är ju relativt....


Men kasta tillbaks frågan på mig bara, det gör absolut ingenting... men jag fick inget svar på min fråga.... svaret blev en ny fråga..

Vi brukar roa oss här jag o ungarna o smyga på honom när han är som mest försjunken i sina "egosamtal" för vi är såååå nyfikna... men vi måste vara katastof-smygare för vi avslöjar oss ALLTID...

Kaaaaan det vara fnisset som överöstar hans "innersta" samtal??


shit vi måste helt enkelt bli bättre på o tassa fram... HUUUR kan man ha så mycke o prata om me sig själv så man måste säga det högt.... för sig själv..... ??

Säg för guds skull inte till nån att jag oxå gör så... sccchchchc men jag har åtminstone vett nog att göra det när ingen är hemma... och DET är hemlisen förstår ni... låt aldrig nån nånsin höra... mohahahhaha


Men OM han nu är så satans normal (vad som nu är normalt) varför blev han skiiitsur o gick o la sig?? ja bara undrar.. åååhååå... var är han nuuuuu????

Jag fattar ibland inte hur jag står ut...... för ungefär 700:e gången... (är 730 dagar på två år och den minsta blir två den 30:e maj....) har min lilla lilla dotter stått på huvet, rakt upp o ner på huvet rätt ner i kakelplattorna från barnstolen... gaaaaaaah.... jag får hjärtinfarkt varenda gång....... nääää men jösses va jag ljuger egentligen... nja stått på huvet har hon ju långt mycke mer än 700... men inte från barnstolen för vi bytte barnstol i julas.. men då tog hon igen dykningarna med råge..... för varför i hela fridens namn ska man sitta still på stolen?!??!? Man måste ju snurra 113 varv varenda måltid och då far man till slut i golvet....


jag hoppas bara för guds skull att hon får behålla sina framtänder... för självklart har man dragit dom i golvet några gånger... ja.. försäkringsbolaget har fått min anmälan...  för länge sen.....

Hon tar i alla fall priset i denna familjen... gode gud hjälp mig..

nä... vem är normal.... jag är defintivt inte normal.. för hur skulle jag annars stå ut??? Man behöver vara åtminstone liiite lätt tokig för att inte bryta ihop här... och ibland räcker inte ens de...


Nu ska jag nanna... för jag har förbjudit gubben att ha kommando över döttrarna i morron, det slutar ändå i katastof..... han får ta kommando över storgrabbarna heheheh... ja lycka till då.... jag ska åtminstone se till o va pigg.. för de behövs om man ska orka en hel dag med två monster på 2 och 3 år..

najti najti najti...




Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen