Ullared i morron...

HAHAHHA... har talat om minsann att jag åker o byter jackan som på lördag då.... (den var lite för stor nämligen.)

Sa att jag skulle åka en timme innan dom öppnar så det säkert går snabbt o så... e ju löning nu faktiskt..


Gick precis in o kolla när dom öppna i morgon...lördag... ehhh *hmm* *harkel* 07.00... eeh... nja... kanske glömmer jag det projektet nu då... eller oxå springer jag till kudden genast.... ohc somnar fort o orkar ändå..

nä... de e löööörda o jag skiter i de... faktiskt... Fan så mycke idéer man kan få innan man ens har en aning om vad som gäller... *petar mig i näsan*


natti natti....


Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

jaha här han man då masat sig upp kl är 10,00.
Står du i kö på Ullared nu då eler????
Löningshelg
säger bara det ;))


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen