skitungar, kaffe och utflykter.....

Skrivet av majsan67 den 21 maj 19:27

Äsch päsch.... måste åka o handla matsäck till ungen nånstans... han ville ha makaroner.... pannbiff... rå denniskorv o nåra råa potatisar!??!? Eller hur... vem orkar stå me sånt nu när det finns färdiga mackor på statoil??.... så får de bli...


Idag lämna jag ungarna kl 9 på dagis, brände rätt hem till kompisen o drack te i 2 timmar, sen drog vi in till ett fick o satt där i 3,5 timme... hahahaaa... va nytti jag har varit, nu e jag dödstrött för jag tog en kaffe... jamen jag vaaa så sugen ju, jag tog ju en färgad mjölk faktiskt... enkel espresso med mjölk, va ju mjölk i hela glaset... kanske är det mjölken jag blir trött av *funderar*... sååå är de nog...

jaja... får väl åka o handla nåt då.... o hoppas på att ungen behagar sova ikväll. Har ju aldrig haft problem me detta så jag fattar inte vad hon fått luft ifrån.... nu bestämde vi att vi ska sitta hos henne en stund så hon kan varva ner så får vi se...


Förut så kom hon fram o drog knytnäven i ryggen på mig... jag vände mig sakta o fråga stilla "VAD gör du???" då spottar hon på mig.... gngjhhfhfhfhfhfh....


Allvarligt talat???? Hur ska man orka? Hon är fruuuktansvärt trotsig den ungen just nu... undra om jag överlever.... fast när man tänker efter har jag nog redan haft det värsta bakom mig... sonen hade ju utbrott i stort sett dagligen på 2-3 timmar i sträck... så tja... egentligen är hon ganska lätt... moahahhahaa

Alla dunderkommentarer
Hanna har skrivit detta:

Likadant med min tre-åring. Han trotsar dagarna i ända och verkar tycka att det är roligt när man bilr arg. Blir tokig på han ibland


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen