och förresten håret ja...

Skrivet av majsan67 den 16 maj 00:06



Det sitter kvar... men dom där testarna löshår som sitter kvar sen sist jag var hos frissan blev lite gråa då, eftersom dom var ljusare än övriga håret.. tja, då fick jag testat hur det kommer bli sen... när jag blir gammal och det blir riktigt grått ;) nice....


Sen slängde jag i lite mer hår och fick en lååång fläta ända ner till skuldrorna... tjoohoooo

Naglarna sitter ju oxå kvar, hepp... fast det är jobbigt att gå på toa.. får liksom inte upp knappen... för o inte tala om när jag skulle knäppa skjortan hur lätt va nu deeee...


Dessutom gjorde jag 3 ringar av pärlor som jag tänkte pryda mina fingrar me.... men jag kunde ju köpt lite finare pärlor kanske... pärlor från Ullared... tja... det går väl.... men det såg väääl plastigt ut, och jag är ju ändå snart 40...  nåja... tjejerna tycker nog dom är jääättefina i alla fall..

nämen gonatt me sig då ;)




Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen