natta mig hit o natta mig dit...

Skrivet av majsan67 den 19 maj 23:20



jomen.. såååå dukti är ja...  ja tralla på efter läggningen och städa upp i köket... för det är det ju tydligen ingen annan som gör.. hrmpf...


plocka lite kläder... på väg till badrummet... ungarnas dörr står på glänt... ja å då ska ni veta att det va en timme efter läggning... in o kolla... en säng tom.. va faaaaan e ungen... .. gnghoghgnglglglgl jaaaa men däääär satt hon ju i hörnet framför öppna spisen med ett STOOOORT smajl på läpparna... nåja.. in igen... o så höll de då på... tills mamman här inte orka va pedagogisk längre... nuuuuuu räääcker deeee...


ja... man hann ju dra sönder rullgardinen lite.... skriiiiiika lite o väcka lillsyrran.... kasta lite nappar.... och bära sig allmänt jävla dumt åt... alltså taaaaar de aldrig slut nån gång?

Slutligen så tog gubben ut henne o satte henne i stolen... ja ni vet... nanny-akutens naughty corner... japp.... vi gick ju nämligen en sån curs--- cope-kurs.. ja ja curs stavas med k... men nu orkar ja inte stava om.. .ja allstå en kúrs va de... fast utan plupp över u:et... (hur nu de kom dit)


men i alla fall funkar de över förväntan bra... sällan nu för tiden behöver vi sätta henne där... ja... jag hade förbannat svårt för den där metoden innan... men tja man måste ju prova när allt annat inte funkar...eller inget annat inte funkar heter de...


plötsligt springer ett rådjur över tomten..... tiiiiittta gumman vrålar gubben... och OJ OJ OJ.... kolsvarta mammaögon bliiiixtrar och nästan tog kål på honom.... braaaa.... va jobbigt det är o komma upp o sitta i stolen... grattis.... skiitgubbe du har vunnit en kanelbulle.....

Mamma tar ett djuuuupt andetag... kramar om o lovar sjunga en till nattvisa.... o klappar o är sååå pedagogisk... ja faaaktiskt.... tittar min dotter djupt i ögonen (och undrar i tanken... vaaad är fel, för så här har det varit många kvällar nu)


Ska jag ta bort din sänghimmel??? Hon nickar...

Försök då knyta upp en knut i kolsvart mörker..näää hämta avbitartång... knipsar av... sooov nu lilla gumman.... hon vänder sig på sidan... och sen ÄR det verkligen tyst.. hon somnar.?!?!?

Jaha... var det så enkelt? Ja det märker vi ju i morrn kväll om inte annat... *suuuuck*


Sen så dog sommargrannen igår, 89 år gammal o min lille son börjar stooorgråta när han fick veta de.... han är jättekänslig. Men han klipper hennes gräsmatta varje vecka under sommarn och... ska hon aaaaldrig komma hit mer... jösses...

Vi har oxå hunnit med att titta på lite mer dope-bilder ikväll... för dom jag tog fram var ju bara bluff enligt sonen.... jag hade ju lurat honom... jo visst... så storebror fick i uppdrag att ta fram bilder och han fick fram samma... daaaah... ooooj...


Vi läste lite texter dom gjort som jag skrivit ut, och NEJ... sånt lyssnar vi inte på här... NEJ.... när jag översatte texten för sonen... så gapskratta han åt varenda ord... men blev sen gravallvarlig... nää... inge kul... det tyckte inte han heller ... men han får fortfarande hemskt gärna klippa sig så om han vill... inga problems :) men det vill han ju inte.... för såååå kan man ju inte se ut..


Jag blir lite lessen samtidigt.. han kan knappt läsa svensk text... han har jätteproblem med läsningen.... så inte fanken kan han förstå o läsa engelsk... så efter översättningen o han förstod... så va inte gruppen lika kul längre...

Men i morrn ska han klippa sig i alla fall... har fjäskat me en kompis som har salong att klippa honom hemma..... det är ett jääädrans jobb att få honom till frissan som de e.... kanske underlättar detta...

Så nu ska han klippa sig så här:

Berätta då för mig snäälla nån, hur klippe man sig i en frisyr med mer hår än man redan har?????? Extension???... nja... jo vi får väl se minsann...

O dessutom förutom de så påstår gubben att katterna är gravida.... hahhhahahahahahaha GAAAAAAHHHH......

näääää nuuuu räcker det ta mig faaaaeeen...

gonatt alltså



Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen