men faaaaan... varför ska jag behöva bryyy miiiiig

Skrivet av majsan67 den 18 maj 23:39   



om HÅÅÅÅRDROOOOCK.... tror jag blir gaalen... ja faktiskt...

jamen ja... okej.. hårdrock, vaad är då detta... inte fanken vet jag... men en sak vet jag i alla fall.... sånt som gnisslar och låter á la headbanger.... brööt bröööt brööt... tja.. det går helt enkelt inte. _Det låter inget alls faktiskt... bara gnissel gnissel...


Nu har min 13-åring tjatat om att han minsann är hårdrockare i snart ett halvår... (att han sen går omkring i skatebyxor och skor är inget han reflekterar över)

Nåja.. hrmm... ja ni vet... det går väl över.... o det tänkte jag ju.


Nä men i alle fall... idag så sa jag ifrån på skarpen..... I MORRON ska du faktiskt klippa dig... puuuuunkt.

Jag har väldigt svårt för att tvinga mina barn att "byta identitet"...

självklart kan dom inte bestämma precis hur dom ska se ut, men dom måste få hitta "sitt" eget.

men idag fick jag nog, ungen ser inte längre "ut"....

"jag vill se ut som han i dope".... (och denna grupp har han tjatat om läääänge nu) och jag tänker... det går väl ööööver...


Jaha.. hur ser han ut då, frågar novisa jag..... "vet inte" svarar ungen...

Han har ingen aaaaning?!?!??!...


Så, nu har mamman då tillbringat en timma på internet för o kolla hur dom ser ut... och framförallt.... vad ÄÄÄÄR dom för nåt. Japp..... han får gääärna klippa sig som nån av dom... dom har åtminstone inget hår i ansiktet:).... men hrmm.... när det gäller resten vet jag inte riktigt..... tja... har inte hunnit läsa ordentligt ännu... skrivaren har gått varm o många texter o bilder har jag printat... gubben får läsa, inte fanken orkar jag översätta allt de... *lat* = (kan inte)


Är det nån som vet nåt mer om denna grupp så halloja gärna... jag är en myyyycket stränga mamma förstår ni.... ja... alltså på allvar, sträng men rättvis.... det finns tex inga tv-spel med en åldersgräns över 12 här hemma... o ibland släpper jag inte ens in de... är det för mycke meningslöst dödande och blodsprut så är det förbjudet... o det gäller även musik, filmer.. etc etc etc....


Med tanke på gruppens namn.... dope... så känner jag att det behöver kollas lite mer.... men kanske är dom ok... vad vet jag... men jag behöver väl knappast älska musiken för de???... jag får faktiskt migrän... på riktigt....

nu ska jag trackassera lite andra bloggare.. heheheh..




Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen