Man blir trött av o sova...

Skrivet av majsan67 den 20 maj 20:19   



Faktiskt är det så. Inatt fick jag äääntligen sova, men har varit som ett ursketet äpple hela dan. Mysko pysko..

Och gubben fick ta hand om kattjakten inatt *asg* jösses vilket liv här e jämt alltså.

Nu ska jag måla lite på findusstolen, har liksom lovat min dotter o göra färdigt den.. man jag har ju sååå mycke projekt på samma gång, lite svårt att hålla samman allt har jag minsann :)

Och jag har ÄÄÄNTLIGEN fått ungen under saxen, han är sååå fin nu, han har världens vackraste ögon o söta ansikte och nu ser man honom igen... min vackra pojk :)


Men nu allra allra först ska jag surfa runt lite o kolla om det finns några ideér på lekstuga jag kan bygga... mohahaa.. ja varför inte... lite mer projekt i min hektiska vardag skadar aldrig...

go kvällen ... kanske kikar jag in igen... händer säkert nåt vansinnigt innan kvälla e slut :)



Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen