Jag rymmer snart...

Tittar runt i huset..... det ligger grejer överallt, för o inte tala om ungarnas och gubbens kläder som HAN sprider med vinden. Igår tog han av lillan strumpor o byxor..... byxorna ligger hopknölade i soffan, en strumpa på golvet en annan på bordet....

Är det konstigt att jag tröttnar på att följa mitt schema? Hur kul är det att alltid få plocka efter andra som skiter i vart grejerna hamnar??

Och tonåringen har blitt helt jävla hopplös sen han "kom på" att han nog har npf.... Plötsligt så förstår han minsann ingenting om man inte ger han tydliga instruktioner?!?!? Så har det inte varit förut..... Han står i godan ro nu på morron o käkar clementin... kl är prick 8..... o då borde han sitta i skolan....

På frågan om han helt skiter i skolan får jag svaret.... "NÄÄÄÄÄ".... nähä.... fine... jag skiter snart i vilket jag me....

Häromdan hade jag lagt fram hans läxpapper bredvid datorn där han haft sina läxor dom senaste 2 månaderna.... Han kommer ändå o frågar var hans papper är.... Men dom ligger ju på samma ställe..
Jamen du måste säga det till mig annars fattar inte jag de............?!?!?!??!?

Har han månne läst för mycke om vad npf innebär o tror plötsligt att han kan strunta i allt, för han fattar ju inte???

Och dom påstår att JAG har ADHD?!?!?!?
Yeay Right....

Alla dunderkommentarer
Anna M har skrivit detta:

HEEEEEJ MAJSAN!! Vad glad jag blev när jag såg ditt nick hos JohannaPannan! Saknar alla på AFF! Det är kaotiskt med barn... men vad vore vi utan dem? Och karlar har ju as medfött och säkert lite adhd oxå. Åtminstone min :( Det är deras naturliga tillstånd. Vi ska bara vara bläckfiskmammor :)
Sköt om dig!!

Linda har skrivit detta:

Min sambo kom häromkvällen på att han nog har problem han också.
Men så villig att göra något åt det är han inte.
Jag gav upp uppsatsen föresten. Jag använde min koncentration till att läsa ut Läckbergs senaste bok istället.
Vi ses i kväll.

2007-05-23 @ 12:56:20
http://npf.blogg.sen är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen