Jag blev fööör glad...

Skrivet av majsan67 den 10 maj 23:00

och brände iväg några mil till netonet för att köpa lite tele- och datakablar... typiskt mig, men jag lyckades fjäska med mig äldste sonen och muta med en pizza hrrmmm... *blink blink*

men det gör ju saken enklare när man ska handla, att ha en 15-åring som kan se efter 2 barn med trumpinnar till ben, jag spiiinger jääättefooooot..... *booooorta*


nåja.... va ju hemskt jävla jätteonödigt, men kanske det hade gått lättare om skitpersonalen på netonet fattade nåt oxå...

"jag vill ha nätverkskabel på metervara"

"daaa.... vadåååå.... har viii såååånt, var ligger den"


Precis som om jag visste de???

Slå på din förbannade dator och kolla....

det tog en timme innan han hade ringt runt hela butiken efter nån som hade nååån aning om var det fanns...

jäättekul....

sen ville jag ju ha kontakter oxå...

"vadåååå.... va e deee förnåt"


fick visa honom på internet... "ooojdååå har vi såna, var ligger dom"

men ärligt talat... dom får väl ta o kamma sig ändå.... om man jobbar i en butik så får man väl ha liiiite koll, jag menar inte att man måste ha koll på allt, men man kan ju åtminstone försöka ta reda  på de istället för att se ut som en fågelholk..


Slängde sen in ungarna i bilen o i väg till clas ohlsson för o köp "shake a wake" väckarklocka till den äldste...

tja.... 17.25.... shiiiit..... ca 8 mil hem... och lillkillen kommer hem kvart i 6.... stenkört... faktiskt... det gick åt ..h------

fick ringa grannen och be henne snällt att ropa in honom när han kom så han slapp stå ute o frysa..


Jag tackar nån däruppe att han trots sina funktionshinder inte bryter ihop vid såna här tillfällen.... Visst han blir stirrig det blir han, men det går ok..

Nu händer det otroligt sällan då jag inte har för vana att ge mig iväg så sent på eftermiddan.... och tur är väl de, för det hade vi inte orkat nån av oss..

för att hålla tjejerna vid liv i bilköerna på väg hem hade jag köpt varsin liten spelande keyboard med mängder av djurläten, rap-scrap etc... varför köpte jag inte öronproppar??


Tonåringen satte på sin mp3 och ramla ihop...

när jag sen snabbt skulle springa in o hämta pizzan på väg hem, så blev 3-åringen skiiiitsur och drämde hela keyboarden i huvet på honom *asg* (ursäkta men det va kul)

jaja... det är aldrig lugnt i denna familjen minsann... ;)


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen