Inbrottstjuvar gör sig icke besvär...

Skrivet av majsan67 den 8 maj 07:17

Nä, för ni ska veta att sonen han sover med baseballträ i sängen!!!


Det var minsann flera hundra katter inne här inatt... jo visst vet ni, dom sprang upp o ner i trappan till hans rum och dom var helt livsfarliga..... minsann. Inte ens på nätterna slutar en fantasifull kille med ADHD att koka ihop historier :) Han är då för underbar.


Men håll med om att det är tryggt att veta att om nån kommer in så blir dom golvade direkt :)

Idag skulle han inte äta frukost heller tyckte han, jag är inte hungrig. Här är det inte han som bestämmer när han är hungrig.... han är kraftigt underviktig och måste således äta regelbundet...

Då sa jag (jättesmart) "du åker inte härifrån innan du ätit"

BRAAAA säger ungen "då åker jag inte härifrån"


När fan ska jag lära mig att allt tas bokstavligt???

Nåja... nu äter han i alla fall.... och jag måste kila och kolla så han blir färdig. Måste bevaka honom hela tiden annars blir han sittande och stirrar ut i ingenting och kommer aldrig till skolan..


Idag tog det bara 20 min och få upp honom ur sängen... tjooohoooo

Normalt tar det 30-45.... dagarna börjar alltid så kul här :(

Har försökt med allt... timstock... belöningssystem... nää... vill han inte upp så vill han inte...

jäklar måste rusa o kolla vad han gör....


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen