*harklar mig*

*skrapar lite me foten*

Fastna vid datan då...  förstår inte det måste va magneter i stolen alltså.. jaaa så är det ju faktiskt, jag har ju magnethalsband o SJÄLVKLART så finns det oxå magneter i stolen... e ju dääärför jag inte kommer därifrån

Har jag städat upp på skrivbordet...näääeee...


Har jag målat färdigt Findus... nääääeeee


Har jag gjort ritningar till lekstugan... näääeeee


Har jag spelat gitarr... näääeeee


Har jag gjort smycken... nääääeeee.. (men jag fick ett fint halsband i en tidning ja köpte) hahahahaa


Vilka ambitioner jag har va??? Inte konstigt ja e trött, blir ju helt slut bara av o fundera på de....


Nåja jag har åtminstone lagat midda idag, och DET är en bedrift...


Och dagen ägnade jag då åt att koda om en blogg och det var såå roligt så jag glömde att jag fanns :)

nu ska jag för en gångs skull gå o sussa före 24.... så natt natt på er alla....


Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen