Har tagit lite paus...

Jag vet inte vad jag ska skriva... eller jo det finns massor... men av rädsla för att såra någon så har bloggen stått tom några dagar...


Trots att jag skriver med glimten i ögat och mycket humor, så har det jag skrivit sårat någon. Det har inte alls varit min avsikt, för varför skulle jag medvetet såra någon öppet på nätet?


Hade jag velat såra någon hade jag skrivit på ett helt annat sätt... men det ligger liksom inte för mig...


Så är det i alla fall...


Jag finns här bakom skärmen även om jag inte "syns"..


Jag är bara just nu så trött så trött i hela själen....

kram kram


Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

men du, det är ju faktiskt helt frivilligt att läsa din blogg... och jag gr det gäääärna... så fortsätt skriv. sen är jag ju himla nyfiken så nu måste du ju genast berätta vem som blivit sårad. jag måste ju veta allt, eller hur???

Linda har skrivit detta:

Du...jag upplever inte att du skrivit på något sätt som skulle kunna såra någon.
Jag saknar din blogg.
Du skriver så kul:)
Nu har jag fått diagnos också föresten.

2007-05-31 @ 20:25:59
http://npf.blogg.sen är min hemadress
Anna M har skrivit detta:

Inte för att jag läst allt du skrivit men jag har svårt att se något sårande i det du skriver.

2007-06-01 @ 21:51:07
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress
Anna M har skrivit detta:

Nä, nu bestämmer jag att det är slutpausat!!

2007-06-10 @ 23:13:37
http://tartmamman.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen