Fick ta mig i kragen.. igen...

Japp, nu har jag struntat i schemat sen i torsdags och det ser ut därefter.. suck suck suck.

Och ställer mig återigen frågan... ÄR det ingen annan som gör nåt här???? Det kan det ju inte va, för annars dammar det ju inte igen så fort jag sätter ner arslet...


Tog mig till affären efter dagislämning.. duuuktiga jag. Fast inte stora affären, dyra affären... var väl inte mäkta stolt ändå då.


Köpte jordgubbar o tänkte jaaaa DET är nyttigt ska jag äta idag... mmmm gick förbi färdigmaten och en osynlig kraft lyfte min arm och plockade upp en kebabtallrik med potatismos o äckelpäckel sås (läs god)

jaha.... kunde ju likaväl köpa en cola då oxå när jag ändå va igång.


Nu har jag åtminstone gjort en hel del av schemat så nu ska jag göra skojsiga saker... fastnar väl vid datan som vanligt....


Fast först o främst ska jag städa upp på skrivbordet, för jag SKA måla färdigt findus-stolen idag har jag lovat mig själv.

Men jag vill ju oxå göra ritningar till en lekstuga... .. knåpa ihop lite musik med gitarren... göra lite smycken....


Jag har för mycke o göra helt enkelt, hur sjutton ska jag hinna allt????

Hej länge då...


Alla dunderkommentarer
Jenny har skrivit detta:

Kaotiskt vardagsliv är bara förnamnet. Bor själv på ett behandlingshem (har borderline, ocd (tvångstankar/handlingar) m.m). Min familj orkade inte och jag är endå bara EN.

Nita har skrivit detta:

Oj, du har det då inte lätt du... Jag som gnäller för mitt lila men det är ju inget mot det kaos du lever i. Massa kramar till dig :-)

2007-05-23 @ 08:31:49
http://nitas.blogg.se är min hemadress
Jenny har skrivit detta:

Måste vara kaos att ta hand om fyra barn med diverse diagnoser också, starkt av dig!

2007-08-02 @ 12:13:58
http://rapeme.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen