på promenad efter middagslurens pärs...

behövde få en liten stund själv med min lilla, för o vända min oro till glädje och tacksamhet för den hon är....
nog är hon speciell alltid, det går inte att förneka.. men jöösses sååå underbar.....



hon kan va precis lika glad som arg.... underbart


det är suuupergott me blåbär ;)

"jag vill titta på kortet....." .... ser du nåt när du blundar lilla gumman? ;)

teaterapan startar showen.... huuur ser jag ut på korten.... *s*
 kolla hääär dååå..... ..... ska jag smeta blåbär i näsan på dig mamma???

 arga leken har startat...... och faktum är, alla miner på bilderna gör hon för att tramsa sig för kameran... hur underbar kan man va???



denna bilden visar ju hur hon älskar o få va me på kort... ;)


ja, mina tårar i eftermiddags bränner fortfarande kvar....  men glädjendetta lilla speciella barn sprider är större än nåt annat.....

Alla dunderkommentarer
Anna M har skrivit detta:

Hon ser helt underbar ut! Oavsett hur det är med våra döttrar så kan vi inte ändra det. Vi får försöka passa på att njuta av deras personligheter istället.

Nickan har skrivit detta:

majsan, du vet väl att jag kan ta över om du någonsin skulle tröttna på ditt lilla charmtroll!
jag gillar henne bara såååå mycket.
Ps Den andra lilla är heller inte så dum , hon får gärna ingå i paketet också¨. Vi får nog bara bygga ut huset lite först, sen kan dom komma.....
skulle kanske vara kul för P at få en "tvillingbrorsa" så släng hit honom också då da,
Ja, den största är väl nästan självgående så vi kan ta honom på köpet då da....... kram nu åker vi snart!

2007-07-16 @ 09:35:19
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Ewa har skrivit detta:

vet inte hur i all världen det gick till men mitt inlägg försvann....
Din lilla dotter är en avbild av min stora! Teaterapa som troligen aldrig kommer att leka som alla andra. Hon kommer nog inte heller umgås på samma sätt som alla andra. Jag fick diagnosen på min stora rätt tidigt. Konstnärssjäl.......Det kommer hon alltid vara och hon funkar inte som alla andra. Jag tror din yngste son också är en konstnärssjäl i sin personlighet - också. Underbara ungar har du i alla fall hörru!

2007-07-16 @ 23:33:45
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen