Och en sak till....

dom tycker JAG är knäpp???? Halleluja..... tja... när jag tänker efter, så är jag ganska knäpp..... men jag är smart nog att stå för det oxå hahahahhaha.... 's'

hur många vågar de????? *blink*


O jädra nickanpickan som inte svarar på sms, du ska fååååååå grrrrrr......


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Men snälla söta Majsan, du _är_knäpp. Om du hade varit förnuftig och tråkig så hade du inte fått vare sig adhd eller as. "Bättre knäpp och ha roligt, än vara förnuftig och ha tråkigt",
som min mormor brukade säga innan den riktiga demensen slog till.


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen