Jag vill va en ägg....

Det sa min minsta i studsmattan idag. Brorsan har lärt dom en ny lek. Sitta som ett ägg när någon annan hoppar så man flyyyyger :)

  

När jag senare tog en bild genom nätet orsakade jag stort huvudbry.... :)
Öppna mamma jag vill se på kortet.... jag öppnar nätet o visar kortet..... lilla stumpan... fågelholk *s* Det var ju nät på kortet oxå.... Hon trodde ju att hon inte såg kortet ordentligt för att hon var inne i studsmattan... hjälp va jag fick bita ihop för att inte skratta halvt ihjäl mig....


Min stora docka var denna studsmattedag mest upptagen med att dansa runt och sjunga egna påhittade sånger... helt underbar :)
 

Efter allt hoppande satt det perfekt med ett bad :)
 

Brorsan tog en paus från gapande småsystrar och drog till havs :)


Vilken tuur då att jag ägnade halva dan åt att få tag på nya åror som inte går av på mitten vid minsta lilla ansträngning :)

Alla dunderkommentarer
Anna M har skrivit detta:

Ni verkar bo så underbart :)

nickan har skrivit detta:

sånt väder är det Inte här.....
Jag vill hem!!!!!!!!

2007-07-18 @ 00:15:26
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Linda har skrivit detta:

Hm... I tisdags morse fick lilla Prinsessan ett utbrott. Varför? Hon vill också ha studsmatta och pool!
"Jag vill ha hus nu!!!"
Och jag måste erkänna att det vill nog jag med.

2007-07-18 @ 08:22:15
http://npf.blogg.se är min hemadress
Ewa har skrivit detta:

Ååååå dina små prinsessor.....

2007-07-18 @ 22:22:48
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen