Jag gav upp....

hur vidrigt som helst utan meds....

igår eftermidda somna jag ju kl 4 o sov i 2,5 timmme..... vid halv elva somna jag igen... och sov till halv tio i morse.... stöööön


vid 12 gick ja o la mig igen?????.... var helt slut... sov i 2 timmar... varpå jag fick nog ..... faktiskt.... så här kunde jag minsann inte ha de...


så jag tog min medicin, och efter nån timme så säger gubben min, ja hjärtat... nu går du att umgås med igen, nu är du mycket trevligare.... jösses......

Och återigen så känner jag hur tragiskt det är att jag behövt gå i hela mitt liv med den här obeskrivliga tröttheten utan att någon av alla läkare o psykologer jag träffat förstått vad det handlar om....


klart måste jag ju släppa tanken på det... och fokusera på hur bra det blivit nu... men svårt är det... har ju lite lust att stämma någon....


nåja.... det blir nog en o annan stämning efter sommarn i vilket fall som helst... annars blir det ju alltför tråkigt...



nu är det dags för kudden igen... sååå vaken blev jag ju ändå inte tydligen... zzzzzzznaaaaaaaaaaaaark...


Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Hade ni det trevligt idag? Själv har jag blivit dödshotad av min dotter som skulle skära mig med kniv så att jag dog. Kan du tänka dig att de orden kom ur den lilla "prinsessans" mun?
Nu väntar jag på Sambon så jag kan åka till akuten.
Vi hörs!

Nickan har skrivit detta:

Idag var du iallafall trevlig att umgås med,tack för pizzan o fikat!!!!!

2007-07-12 @ 20:05:33
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress
Ewa har skrivit detta:

Tack för idag Majsan! Precis som Nickan skrev du var i vanlig ordning jättetrevlig att umgås med! Ni bägge.

2007-07-13 @ 20:32:33
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress
Nickan har skrivit detta:

jaha och här händer det mycket ser jag...;))
ro hit med ett lösenordsskyddningstips så ska du få ngt smaskigt att läsa ;)))))

2007-07-14 @ 19:20:31
http://nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen