svar på tal....

jo det fick jag.... efter artikeln i tidningen... svarar... kommunen... jomen... fortsättning följer på denna.... var så säker... hur segt kan det bli....

Gör ett försök att lägga ut hela artikeln här, i form av bilder.... kanske går det att förstora såpass att man kan läsa dom?????


Hepp...

  tjoff...



Svaret på detta har oxå dykt upp... på kommunens hemsida... ska jag skratta... eller torka en tår...
Måste ju bemöta detta påfund.... hrmmppfff...

Kanonkul....

fin julhälsning med granar o dyligt kommer i morgon... efter besök på akuten med misstänkt urinvägsinfektion...
Alltså inte jag då... sånt har inte jag då tid me... utan en av töserna....
Jag bara älskaar detta...... pojkarnas första 4 jular.... tillbringades på akuten med diverse åkommor... är det inte för märkligt... here we go again.....
image130

Nähä.... får väl gå och ordna julklappsletning inför morgondagen..... min äldste.. snart 16 år var den som väldigt gärna ville klura ut var tomten gömt första julklappen.... är dom inte för goa.....


natti natti.... har nån timme kvar att göra med detta innan jag får landa kudden.... och ändå gör jag INGENTING.....
skumt....

Alla dunderkommentarer
Micaela har skrivit detta:

"- Min uppfattning är att vårt arbete med elever i behov av särskilt stöd generellt sett fungerar bra, säger förvaltningschef Anette Liedström Hjorth. Vi är en lärande organisation och strävar därför alltid efter att bli bättre inom området. Grundtanken är att varje barn i vår verksamhet ska bemötas utifrån sitt specifika behov. "

*ASG*

2007-12-24 @ 12:14:50
Ewa S har skrivit detta:

Vi kör ett möte en kväll på autismföreningens lokal i januari där vi ger damen i citatet ovan möjlighet att komma och svara på frågor från er NPF-mammor i er kommun. Ett förslag men då får Nickan och du slå på stooora trumman så skramlar jag mammor härifrån den änden som stöttar.


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen