pantermorsan förvandlas....

till pantertanten....
image125

Ryggen har gett sig tillkänna igen.....  kan inte böja mig ner, kan inte vrida mig runt.... blääää
Denna gången tänkte jag att jag skulle förekomma låsningen.... ringde o beställde tid till kiropraktor, men fick ingen förrän på måndag...  fanken oxå..... jag har liksom inte tid med ryggskott nu heller!!!

Får väl skylla mig själv då, egentligen ska jag gå 1 gång i halvåret och rätta till ryggen....
Jag är överrörlig i bålen så min ryggrad vrider sig sakta sakta... och hur långt som helst kan den ju inte vrida runt ... och då fastnar den till slut....

För nåt år sen höll jag på att tappa ena dotterna i kakelplattorna när jag skulle lyfta upp henne.... det gick inte så bra.... jag blev liggande där.... tur i oturen var äldste sonen hemma... han fick ringa efter grannen som fick ta barnen... och sonen fick ta ut vård av förälder och serva mamma med popcorn och dricka hela dan :)
Jag vråla varenda gång jag försökte röra mig.... usch ja....

Får väl ta det lugnt till på måndag så inget händer... huuuur nu det ska gå till..

Måste ringa nån städfirma nu..... på tisdag kommer UR... och dom ska filma HÄÄR...... gaaaaaaahhhh....

nåja.... full rulle....
Måndag 10/12.... 08.30 telefontid med sonens läkare..... 09.30-11.00 möte här hemma..... 11.30 möte med dyslexiutredarn....i göteborg.... 15.00 kiropraktorn...... japp...... hoppas ryggen håller....

måste ringa lite samtal....
hepp

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen