gääääsp.....

Det var ett väldigt gapande på min msn igår.. *grymt*.... Hur gick de? Hur var de? Hallåååå??

Men är det nån som kan räkna ut vad jag höll hus igår kväll...???
Raklång i soffan.... jag var såååå trött i huvet.....

Vilken dag......

9.30 kom tidningen och vi gick igenom alltihop igen inför publiceringen på fredag..... fotograf hade han med och många bilder blev de.... sen flängde vi ner på skolan för o ta lite bilder på mig o sonen ihop....
Meningen från början va att vi skulle hålla det anonymt i tidningen... men... känns inte så viktigt med tanke på att vi ska va med i tv :)

mitt under inspelningen på Norra Halland senare (lokaltidningen) hade dagis ringt.... Jag hade faktiskt stängt telefonen då..... stora tösen måste hämtas, hon mår inte bra.
När dom inte fick tag i mig fick dom ringa efter pappa..... jooo, jag hade faktiskt sagt till pappa att jag bara inte kan ta barnen nu om dom blir sjuka..... fanns en viss misstanke om detta....

En halvtimme senare.... ringer det igen..... den lilla tösen måset oxå hämtas.... gaaaaaah.....lyckat....

Suck.... efter jag varit och handlat kyckling med en kamera i näsan *asg* så var jag ändå närmast att hämta tjejerna. Körde till dagis.... med en kamera i näsan... hur lätt e nu de.... *fniss*
Vi möttes där jag o pappa.... och möter en 3-åring i stooora tårar, röda ögon och kokvarm... nåja...

Hem med hela trojkan.... och plötlsigt var hela familjen samlad i huset kl 3 på eftermiddan....

Sen lagade jag middag... med en kamera i näsan.... hahah....

kl halv 7 var dom klara med filmande....
Nu är det en inspelning kvar kl 11 med assistenten idag,,,, men nu kan jag ju det här... hehe....

Sonen var såååå duktig, jag är så imponerad.
Jag var rädd att han skulle tramsa till det faktiskt.. men icke.... hur lugn och fin som helst, pratade och diskutterade när vi åt middag.... med en kamera i näsan *s*

Sen filmade dom med sonen i hans rum.... och hade svarat så fint på frågor....
jodå... jag har funktionshinder och jag har assistent i skolan :)
Han ska vara stolt över sig själv som vågar stå upp och berätta det här, det kommer han att växa mycke av.

Japp så nu vet ni hur dagen såg ut.... jag är heeelt slut, har inte sovit inatt.... för jag orkade inte gå upp och låsa in kattungarna..... så räkna ut hur kul det var.... men kl 4 var jag tvungen att kliva upp.... jag KASTADE in dom i köket och drämde igen.... då hade dom sopat ner min mugg med mina mediciner.... jättekäckt... fram med en ficklampa och leta piller på golvet... inte helt lysande om en katt skulle råka peta i sig en sån.... stööön....
seeeen fick jag lägga mig ner igen.... och åtminstone försöka vila....

Hemma idag med sjuka barn då.... lyckades fjäska med grannen som tar barnen en stund medans vi ska filma i skolan..... hej o hå vad det går....
dom måste vara bra i morgon, dom har sett fram så mycke mot luciatåget ju.....
typiskt.... dom är friskast på hela dagis... det är första gången dom är sjuka på hela terminen, och så händer det mitt i luciatider.... :(
Men men.... vi får se, om dom är någorlunda pigga i morgon så kanske dom kan få va med på firandet ändå... annas får vi väl ordna lite lussetåg hemma... allt är ju möjligt :)

Alla dunderkommentarer
Linda har skrivit detta:

Men gud vad spännande.
Journalisten ringde faktiskt mig också.
Han ville ha uppsatsen, så jag mailade den.
Inte för att den har något stort vetenskapligt värde, men det är väl bättre än ingenting.

Idag är min första schemafria dag. Jag försöker avsluta en uppsats.
Jag förstår inte hur du fixar allt omkring dig.
Jag skulle få panik.
Du flänger hit och dit, och tar tag i allting.
Var får du orken ifrån?
Vill du dela med dig?

*Kram*

Nickan har skrivit detta:

Det kostar på att vara kändis...;))
Hoppas ungarna kryar på sig, och att inte ni andra blir sjuka........
Ha det bäst!!!!
kram!

2007-12-12 @ 19:04:38
http://Nickanpickan.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen