Vem har flyttat in i studsmattan???

Eller rättare sagt vilka??

Eftersom så många har studsmattor hemma så tänkte jag att någon kanske sett detta förut.....

Ägg... ägg... ägg i långa rader. Jag har varit och smätt bort dom, men dom i hoppduken får jag inte väck... ska dyka dit med nåt spetsigt och trycka väck dom....
Kolla här så sött *nooot*

image50
image51

Jag har oxå skickat dessa bilder till entomologerna :)
Jag hittar nämligen inte själv nåt som kan förklara vad detta är...

Någon som vet???

Alla dunderkommentarer
Nickan har skrivit detta:

fy fasiken, vad äckligt.
Kanske är lusägg???? ;))

Ewa S har skrivit detta:

Dränk dem! I öl eller nåt! Nej visst nej det funkade ju inte.....:-D

2007-08-06 @ 17:38:34
http://skewaewa.blogg.se är min hemadress

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen