ska man behöva

ladda ner firefox för att kunna skriva på denna datorn... hmmm något fattas så jag inte kan ha rätt textredigerare på denna datorn.

Lite trist om man vill lägga ut nån kul bild ju....

Har röjt lite på morgonen med 5-minutersmetoden (inte den där skrikmetoden då haha)fantastiskt mycket blir gjort.

Nu är det lunchdags, har lyckats hålla lillan vaken förbi förmiddas-sömnen, för jag tänkte minsann lägga bägge samtidigt så jag kan få nån timme för mig själv. LYYYYYX!!!

se ya

Alla dunderkommentarer
johannapannan har skrivit detta:

Du det ska jag med göra. Känns lite svårt bara att åf en liten bebis att sova samtidigt som storasyster. Tips??

Hoppas att du kommer igång med din blogg igen. Kan vara lite roligt. Såg på ank.0401 att du nästan glömt att den fanns.
kram!


Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen