jamen hej länge....

Hade jag en blogg oxå... ja jösses. Såå mycket tid har man med 4 kids så man inte ens har tid att kika in o skriva nån rad... Såå.. dotter snart 10 månader som är PRECIS ÖVERALLT!!!!!! Motion får man åtminstone, men inte fan syns det på vågen... *grymt* dotter 2 år... som sällan, eller jag menar aldrig gör som man säger. Gestapo her self, JAG mååååste ha dicka (dricka) JAG måååååste ha mat.... JAG ha baaaassat... (bajsat) fyyytta på dig.... (Flytta på dig)... booooort me dig.... *jisses* 11.5 åring som helt enkelt inte förstår vad vi andra säger.... måste tjatas på annars blir inget gjort... springer på massa möten och utredningar för att få veta om han har mer än autistiska drag, (tidigare diagnos) Hormonstinn 14-åring... dhöööö du fattar ju INGENTING alltså.... vadååååå JAAAAG har väl inte gjort nåt.... Nämen alltså... jag är inte så trött.. nähä... inte jag inte... inte efter en 5-veckors-period med influensa, magsjuka, div förkylningar... Och ojdå... fick bryta mitt i denna text för att kyla bakhuvet på 2-åring som for baklänges rakt ner i kakelplattorna... suuuuck... återkommer med mer inspirerande info... (i morgon har jag fått tid för stresshantering... tror ni jag behöver sånt)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen