Är jag döende nu....

I förmiddas var det tid hos LSS-handläggarn för att se om det finns nåååån liiiiten möjlighet till avlastning. Tror jag går under snart om jag inte får andas.

Hon var verkligen jättebra och lyssnade på hur vi hade det och vad vi skulle behöva.

Grannen som passade tjejerna erbjöd sig att ta dom hela dan då jag fick en återbudstid till stresshanterings.... hmm filimuppen. Så jag fick en timme på stan oxå minsann, guuuud va ljuvligt ;)

Fick fylla i ett formulär med symptombild... oj jösses... är du trött... ont i axlar/nacke.... initiativlös.... koncentrationssvårigheter... etc etc...
oj himmel o pannkakor jag ÄÄR döende allra minst...

men nä.... bara jävligt stressad... typiska symptom på stress, trötthet, initiativlöshet och koncentrationssvårigheter.... och det hade jag MYCKET av. Kan ju somna stående allra minst.

Så nu ska jag börja en 10-veckors stresshanteringskurs. Jösses jag kommer kanske bli filbunken själv sen ;)
Glömde en sak... irritation är oxå tydliga tecken.. hmm men inte är väl jag irriterad... jodu, fråga familjen....

Måste ta vrålande ungar... kan man ALDRIG få va ifred??!?!?!?

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen