Hur gör man????

Är ju alltså helt gröngöling på detta. Laddade upp en bild, och var tog då den vägen???? Dessutom var det ju en helt katastrofal bild som jag genast vill ta bort igen, men var ääääär den.... hohooo

Nåja... äntligen gick den sista ungen och la sig, inkl gubben, kanske kan man då få 5 minuter för sig själv här, hör ju liksom inte till vanligheterna precis.
Detta får bli min hemliga lilla oas som jag kan ösa ur mig på... det blir ju en del ibland ;)

Får nog oxå gå o sussa lite nu då jag hoppas komma iväg till öppna förskolan imorgon, om mina sömntutor till ungar behaga vakna i tid... hehe... skyller på dom för vem ska man väl annars skylla på ;)

Alla dunderkommentarer

Här skriver du din goa kommentar ;)

Ditt vackraste namn ;)
Jag ser dig ;)

Din hemliga adress ;)

Din hemadress? ;)

Din dunderkommentar skriver du här ;)

Trackback
Dagens namn:

Bloggens startsida

Sök i bloggen